حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

فرشته مامانی

اولین چهارشنبه سوری سه نفره

1393/12/27 18:26
نویسنده : مامان سحر
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه سوری همه مبارک.....هوراهورا

دختر خوشکل من...الان شما چهار ماه و دو روزه که تو دل مامانی هستی... خیلی از اومدنت خوشحالیم..کلی تغییرات خوب  اتفاق افتاده و قراره بیشترم بشه... امسال ما یه روز زودتر مراسم چهارشنبه سوری و به پا کردیم.. در واقع یه روز زودتر رفتیم خونه عمو مصطفی و زن عمو فهیمه.. البته زن عمو زهره و عمو مهدی هم با فسقلی ها اومدن اونجا ..خیلی خوب بود و کلی خوش گذشت. روز بعدشم که چهارشنبه سوری ی بود مثل مامانهای مهربون نشستم تو خونه و با پارچه نمدی واسه گل دخترم یه عروسک خوشکل درست میکردم...راستی...خودم که اسمشو گذاشتم چهارشنبه ولی شما بعدا اسمشو هر چی دوست داری بزار.

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان دوقلوها
4 فروردین 94 14:16
سلام مامانی مبارک باشه انشالله به سلامتی فرشته کوچولوتون زمینی میشه...
مامان سحر
پاسخ
مرسی مامان گل عزیز.
سارا
17 فروردین 94 22:40
سلام عزیزم. ممنونم که به وبلاگ کوچولوی من سر زدین. چون شما هم مثل من باردارین ولی از من جلوترین خوشحال می شم از تجربه هاتون بگین. چی می خورین که دختره گلت خوشگل بشه و با هوش بشه و ....
مامان سحر
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم، راستش اول از همه سعی کن اصلا استرس نداشته باشی و اعصابت رو خورد نکنی( که البته خیلی سخته, بخصوص استرس سالم و سر حال بودن نی نی) بعدشم که سعی کن تغذیه خوبی داشته باشی.من در مورد تغذیه و خیلی چیزای دیگه از کتاب ریحانه بهشتی کمک گرفتم..یه خوبی که داره بهت میگه هر ماه چه غذا یا میوه ای رو بیشتر استفاده کنی مثلا تو ماه هفتم زیتون و عسل و به . بعدشم سعی کن باهاش حرف بزنی اگه شوهرت هم همکاری کنه که عالیه.. یه چیز دیگه هم بگم یه جا یه مطلبی خوندم که میگفت برای نی نی تو شکمتون علاوه بر داستان و لالایی که میخونین..اگه حوصله شو دارین یه قصه به زبان دیگه هم بگین.مثلا انگلیسی من و دخترم گه گاهی با هم انگلیسی صحبت میکنیم و غیبت باباشو میکنیم
مامان سمانه
17 فروردین 94 23:33
سلام سحر جوووون سال نوت مبارک عزییییزم ببخش که اینقد دیر اومدم آریسا تا دلت بخواد شیطون شده و اجازه نمیده که به کارام برسم خودم میخوام پست بزارم ولی اصلا وقت نمیکنم
مامان سحر
پاسخ
سلام سمانه جان..عید شما هم با سه ماه تاخیر وبلاگی مبارک.. من که ماشالله خیلی وقته تنبلی کردم و نیومدم یه سری بزنم..از طرف من دختر ماهت و ببوس ایشالله همیشه سالم و سر حال و شاد در کنار هم باشین.از طرف منم کلی آریسا جونو ماچش کن.
مامان سمانه
17 فروردین 94 23:34
چهار شنبه سوریت هم با تاخیر زیاد مبارک باشه ولی تو وایبر تبریک گفته بودم
مامان آنیسا
19 فروردین 94 14:48
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشالا که سال خوبی داشته باشی
مامان سحر
پاسخ
سال نو شما هم مبارک..البته با سه ماه تاخیر
ĸoѕαr
15 اردیبهشت 94 18:42
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
مامان سحر
پاسخ
چشم عزیزم..حتماً