حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

فرشته مامانی

بابای بلا

1393/11/15 18:20
نویسنده : مامان سحر
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من، تو الان 10هفته و 1 روزته انقده شوق و ذوق داریم که نگو بخصوص بابایت..یکسره داره تو اینترنت درباره بارداری و تغذیه و... مطلب میخونه.تازه کلی برنامه هم ریخته تو گوشیش درباره رشدت که ببینه تو هر هفته چقدر بزرگتر میشی..وقتی میاد خونه هر بار یه چیزی دستشه، بعدشم به زور میزاره دهنم میگه باید بخوری واسه بچه خوبه... تازهههه منو به زور برده فروشگاه واسم بالشت بارداری خریده ..هزچی گفتم نمیخوام حرف حرف خودش بود..بعدشم میگفت نخیر من خودم تحقیق کردم با این نوع بالشتا به شکم فشار نمیاد ..خلاصه به زور واسم خریده...البته بگما باحاله، ولی یه ذره خودمو لوس میکنم دیگه....خندونکتازه انقدره بده دیگه نمیتونم سرشو گول بمالم.. درباره همه چی میدونه بلا...زیبا زیبا

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان نجمه سادات
15 بهمن 93 23:14
سلام مامان سحر منم مامان سحرم عزیزم امیدوارم به راحتی زایمان کنی خوب ه خودت برس تو قسمت مدیریت وبلاگت رو سن شمار کلیک کن برا نینی عزیزم
مامان سحر
پاسخ
مرسی مامان سحر گل چشم حتما مراقبم..مرسی از دعای خیرت عزیزم ایشالله کوچولوی شمام همیشه سالم و سلامت زیر سایه پدر و مادرش باشه..
مامان سمانه
17 بهمن 93 0:18
واااای بابا جون مهربون دستتون درد نکنه حالا مراقبت های ویژه ماههای آخر شروع میشه بارداری من آخراش خورده بود تو اوج گرمای تابستون یادمه چند روز پشت هم برق خونه قطع میشد و کولر هم قطع میشد دیگه شوهرم یه مقوای بزرگ بر میداشت منو باد میزد .... خواهرم اینا اینقد میخندیدند
مامان سحر
پاسخ
بنده خدا چه کشیده....